Regulamin korzystania z wizyt w Świątyni Urody

  1. Dzień przed wizytą ( minimum 24 godziny przed ) należy potwierdzić wizytę, nie potwierdzenie będzie jednoznaczne z automatycznym wykreśleniem z wizyty.
  2. Nie pojawienie się na wcześniej umówionej wizycie (bez wcześniejszego odwołania). Będzie skutkowało wpisaniem klienta na tzw. CZARNĄ LISTĘ i naliczeniem dodatkowych opłat przy następnej wizycie ( od 20-50%). Klient musi umówić się osobiście!!
  3. Odwołanie wizyty później niż 24 przed jej terminem skutkuje naliczeniem 20% dodatkowej kwoty.
  4. Klienci którzy wcześniej zarezerwowali termin na daną usługę , a nie poinformują o zmianie rodzaju usługi lub rezygnacji z części usługi będą ponosili dodatkowe opłaty ( klient VIP traci 10% rabat a klient bez karty VIP będzie miał doliczone +10% do wykonanej usługi).
  5. Przepisywanie ( zamiana godzin, dni , usługi) wizyt wcześniej ustalonych ,krócej niż 24 godziny przed terminem wcześniej zarezerwowanym, będzie skutkowała utratą 10% rabatu przez klientów VIP lub naliczeniem dodatkowej opłaty + 10% do ceny usługi do klientów bez karty VIP.
  6. Zapisy w „ nadprogramowych” godzinach pracy salonu, będą wiązały się z naliczaniem dodatkowych opłat ( klienci VIP nie otrzymają stałego 10% rabatu, natomiast klienci bez karty VIP będą mieli doliczane dodatkowo 10% do ceny wykonanej usługi)
  7. W sytuacjach kiedy klient nie potwierdza terminu, nie odbiera telefonu ( nie odpisuje itp.) i nie pojawia się na umówionej wizycie będzie skutkowało naliczeniem dodatkowych opłat w wysokości +30% kwoty za wykonany zabieg przy kolejnej wizycie!!
  8. Na wykonane stylizacje paznokci salon udziela 7 dniowej gwarancji po upływie tego terminu wszelkie naprawy zostaną naliczane według aktualnego cennika.
  9. Dopełnienie , odnowa stylizacji paznokci po innej stylistce (nie w naszych gabinetach), do usługi będzie naliczana opłata w wysokości 20zł za zdjęcie poprzedniej stylizacji i wykonanie stylizacji według norm salonu Świątynia Urody

Szanujemy nasz czas, czas naszych obecnych i przyszłych klientów, wiec prosimy również o szacunek dla naszego czasu i pracy …